Hrastje 52k
Kranj
4000
Slovenia
info@arc.si
Linkedin

Zaposlitev

ARC-Kranj, d.o.o. je na slovenskem trgu prisoten že od leta 1994 kot distributer uveljavljenih mednarodnih blagovnih znamk široke potrošnje kot so Finish, Vanish, Durex, Aquafresh, Vileda, Friskies, Felix, Nesquik, L'Oréal, Erdinger Weissbräu, Lucky Strike ter mnogih drugih.

 

Za končnega potrošnika ustvarjamo dodano vrednost s ponudbo inovativnih izdelkov visoke kakovosti, naša prednost pa je fleksibilnost in hitro prilagajanje trgu. Vizija podjetja je biti in ostati med najboljšimi distributerji v Sloveniji in postavljati trende z modernim poslovanjem, odgovornim odnosom do zaposlenih, strank in okolja. Naše vrednote so POGUM, ZANESLJIVOST in PREDANOST DELU.

 

Neprestano iščemo nove priložnosti in uvajamo nove programe, zaradi česar vabimo vse pogumne, zanesljive in delu predane kandidate, ki bi se radi pridružili naši ekipi, da posredujejo prijavo z živeljenjepisom na spodnji e-mail naslov.

 

Trenutno so odprta sledeča prosta delovna mesta:

 

 

Skrbnik ključnih kupcev / Key Account Manager (m/ž)

 

Opis delovnega mesta:

 

  •         razvijanje in vzdrževanje odnosov s ključnimi kupci za izdelke široke potrošnje, to so veletrgovci, bencinske črpalke in                        spletne trgovine
  •         odgovornost za doseganje planov prodaje ter rast tržnih deležev posameznih blagovnih znamk
  •         proaktivno pospeševanje prodaje
  •         oblikovanje in implementacija plana aktivnosti ter strategije pri posameznem ključnem kupcu
  •         letna pogodbena pogajanja s ključnimi kupci
  •         izdelovanje različnih poročil in analiz.

Kraj dela: sedež podjetja (Hrastje 52 K, Kranj).

 

Pričakujemo:

  •         izkušnje na podobnem delovnem mestu v prodaji na področju izdelkov široke potrošnje
  •         odgovorno, dinamično, komunikativno in podjetno osebo
  •         prodajne, komunikacijske, pogajalske in prezentacije veščine
  •         vozniško dovoljenje B kategorije
  •         aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika
  •         dobro poznavanje MS Office – posebno Excel.

 

Nudimo:

  •         redno zaposlitev s poskusnim delom,
  •         proaktivno, dinamično, samostojno delo,
  •         možnost osebnega ter kariernega razvoja,
  •         celostna izobraževanja,
  •         stimulativno plačilo in
  •         brezplačen obisk fitnesa, vodenih vadb, savne.

 

 

Prijave na prosto delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na zaposlitev@arc.si s pripisom v »zadevi« »prijava na delovno mesto: Skrbnik ključnih kupcev«. Kandidati, ki ne izpolnjujejo pogojev za zaposlitev (zgoraj navedena pričakovanja) ali se ne prijavijo skladno s tem oglasom, v postopku ne bodo obravnavani.

 

 

DIREKTOR LOGISTIKE (m/ž) in VODJA OPERATIVE (m/ž)

 

Direktor logistike (m/ž)

Opis delovnega mesta:

 

  •         postavitev delovnih procesov v logistiki in odgovornost za njihov nemoten potek
  •         vodenje ekipe 40-50 sodelavcev in analiziranje KPI-jev učinkovitosti
  •         odgovornost za optimizacijo stroškov logistike in izboljšanje učinkovitosti dela
  •         planiranje razpoložljivosti skladišča, kadrov, delovnih sredstev, stroškov in dela na sploh
  •         sprotno vodenje zasedenosti skladišča in aktualnega stanja zalog
  •         organizacija prevoznih poti z lastnimi vozili
  •         pogajanja in sklepanje dogovorov z logističnimi partnerji
  •         zagotavljanje standardov kakovosti glede na posebne režime izdelkov (farmacevtski izdelki, trošarinsko blago, živila,                          kemikalije…)
  •         skrb za delovna sredstva in opremo, čistočo v skladiščih in prevoznih sredstvih
  •         izdelava potrebnih analiz in evidenc
  •         komunikacija z ostalimi oddelki v podjetju ter tesno sodelovanje z vodjo operative in vodjem skladišča.

 

Kraj dela: sedež podjetja (Hrastje 52 K, Kranj).

 

Pričakujemo:

 

  •         odgovorno in organizirano osebo z vodstvenimi in analitičnimi veščinami ter strateškim pristopom
  •         najmanj 5 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu v logistiki / distribuciji
  •         izkušnje z vodenjem večje ekipe
  •         vozniško dovoljenje B kategorije
  •         aktivno znanje slovenskega, angleškega in hrvaškega jezika
  •         dobro poznavanje MS Office – posebno Excel (vrtilne tabele in napredne funkcije, grafi…)

 

Vodja operative / Back Office (m/ž)

 

Opis delovnega mesta z glavnimi nalogami in odgovornostmi:

  •         strateško vodenje prodajne in nabavno/logistične podpore poslovanju
  •         vodenje ekipe 15-20 sodelavcev
  •         proaktivno optimiziranje delovnih procesov
  •         predlaganje in skrb za implementacijo nadgradnje komercialnega programa (Vasco)
  •         skrb za pravilno ter pravočasno izvrševanje nalog dveh oddelkov, katerih glavne zadolžitve so obračun DDV, trošarin in                       drugih dajatev (embalažnina, uvozne dajatve), knjiženje računov, plačil in vodenje blagajne, izvajanje opravil pri uvozu in                    izvozu prodajnega asortimana ter organizaciji prevoza blaga, priprava dobavnic, fakturiranje, obračun popustov, akcij in                    bonusov ter reševanje reklamacij
  •         odgovornost za skladnost poslovanja
  •         izdelava potrebnih analiz in računovodski kontroling
  •         zagotavljanje učinkovitosti dela in sprotno koordiniranje nalog glede na potrebe poslovanja

 

Pričakujemo:

  •         organizirano, natančno in dosledno osebo z vodstvenimi in analitičnimi veščinami
  •         večletne izkušnje s podobnim delom in vodenjem ekipe vsaj 10 zaposlenih
  •         računovodsko znanje glede fakturiranja, knjiženja, obračuna DDV
  •         podrobno poznavanje komercialnih programov (Vasco ali sorodni programi)
  •         napredno znanje excela (vrtilne tabele in napredne funkcije)
  •         visoko mero operativnosti in sposobnost multitaskinga.

 

 

Kraj dela: Hrastje in Šenčur.

 

Nudimo:

  •         vodstveno pozicijo v uspešnem slovenskem podjetju (osebi bosta del ožjega kolegija direktorja),
  •         redno zaposlitev s poskusnim delom,
  •         dinamično in samostojno delo,
  •         možnost osebnega ter kariernega razvoja,
  •         celostna izobraževanja,
  •         prijetno in vključujoče delovno okolje,
  •         stimulativno plačilo,
  •         brezplačen obisk fitnesa, vodenih vadb, savne in letnega bazena.

 

Prijave na prosto delovno mesto z življenjepisom sprejemamo na ... s pripisom v »zadevi« »prijava na delovno mesto: »navedite naziv delovnega mesta«. Kandidati, ki ne izpolnjujejo pogojev za zaposlitev (zgoraj navedena pričakovanja) ali se ne prijavijo skladno s tem oglasom, v postopku ne bodo obravnavani.

 

S prijavo na prosto delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z Izjavo o varovanju osebnih podatkov (objavljeno na www.arc.si) in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko pa kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgornji e-mail naslov.

 

 

Zagotavljamo vam diskretno obravnavo.

 

S prijavo na prosto delovno mesto kandidat izjavlja, da je seznanjen z Izjavo o varovanju osebnih podatkov (objavljeno na www.arc.si) in podaja izrecno privolitev za uporabo in obdelavo posredovanih osebnih podatkov z namenom sodelovanja v postopku izbire in zaposlitve v družbi. Podatki se hranijo do zaključka postopka, lahko pa kandidat kadarkoli prekliče to privolitev z dopisom na zgornji e-mail naslov.